27 november 2015

För extra värme..

 ..och framför allt för den där extra mysfaktorn.
  
Fårskinn.

Perrfekt på en kommande daybed, eller på vilken stol som helst för den delen. 


Och så det där kopparstänket..
 ..för att hålla oss till det där färgtemat liksom ;-) 
  
Idag ska jag hämta hem de här:


Fina ihop, eller hur? 

Ja, den fasetterade lampkupan har jag köpt innan. 
Tänkte att man kan ha två att byta mellan, för lite annorlunda stämning.
Den matchar dessutom vår special edition Block-lampa samt ett antal Iittala Kivi- och Aalto-ljuslyktor...

Summeringsvis,
Ellos och Clas Ohlson, från vilka jag inte köpt något på ååår
överraskade alltså positivt.
Och ännu bättre blev det ju iom att jag kunde använda mig av 50% rabatt ;-)

Eget collage med bilder från Ellos och Clas Ohlson.
 
 

Inga kommentarer: